SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...
Serba sedikit petua ini boleh mengeratkan kasih sayang dalam rumahtangga kita oleh itu marilah kita  sama-sama melakukan yang terbaik untuk suami kesayangan kita yer..semoga ikatan kasih sayang kita bersama dalam rumahtangga akan tetap kekal dan cinta kita akan terus bersemi selama-lamanya...


1- Mengurut atau mengusap belakang suami ketika berehat sambil menonton tv akan membuatkan suami berasa sangat disayangi itulah belaian yang sangat diidamkan oleh si suami.

2-Belailah rambut suami ketika beristirehat atau carikan uban yang ada pasti itu akan membuatkan suami merasa lembut hati dan bertambah lagi kasih sayang suami pada isterinya.

3-Pastikan penjagaan rapi tentang seluruh anggota badan seperti kuku,kulit,rambut atau mana-mana bahagian yang isteri rasa perlu.Pastikan kukunya dibersihkan dan dipotongkan,sapukan losyen jika kulit suami kekeringan dan urutlah kepalanya atau badannya dengan lembut.

4-Jangan menganggap dengan melakukan perkara begini akan menjatuhkan taraf isteri sesungguhnya dengan memanjakan diri suami dengan cara begini akan menjadikan suami merasa dirinya seperti seorang yang sangat istimewa.Pasti suami akan begitu menghargai apa yang isteri lakukan padanya.

5-Sentiasalah berhias untuk suami di rumah atau mengenakan pakaian yang seksi dengan begitu boleh membuatkan suami bersemangat atau ghairah apabila memandang isternya. Walaupun malu lakukannya kerana setiap lelaki pasti akan suka melihat isterinya berpakaian seksi.Pahala sebenarnya bila isteri dapat membuatkan suami sendiri melihat diri mereka dengan penuh kasih sayang dan geram.

6-Lakukanlah perkara-perkara lain yang disukai oleh suami seperti memasak makanan  kegemaran suami,menyediakan minuman istimewanya atau sesuatu perkara yang menarik minat suami.

Semoga apa yang kita lakukan seharian dalam rumahtangga kita akan sentiasa dihargai oleh suami dan carilah kebahagiaan yang sempurna dalam kita melalui kehidupan  sebagai suami isteri..Semoga kita akan sentiasa bertemu kebahagiaan yang kita harapkan itu sentiasa...InshaAllah