JIRAN TETANGGA

Sunday, March 31, 2013

Penyokong Cilik JDT

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...
Lihatlah penyokong cilik Johor Darul Takzim(JDT)ini....musim bola sepak sekarang ni dan semua penyokong JDT akan sibuk membeli jersi JDT termasuk la penyokong cilik ini...bukan Awisy ysng beli pun tapi auntynya yang sibuk nak belikan jersi tu..


p/s nak bawa Awisy jenjalan petang ni...

9 comments:

  1. alaaa comelnya..

    malam tadi layan JDT juga, sedey la sebab asal JDT tapi terpaksa sokong SDE bila JDT vs SDE piala FA minggu depan!

    ReplyDelete
  2. wah awisy pun dah ada jersi JDT, saya takde lagi tak boleh jadi ni..hehe

    ReplyDelete
  3. nnt bole g stadium plak jd tukg sorak

    ReplyDelete
  4. boleh ler pi stadium lepas nie awisy.....

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum. yeayy kita satu geng! lawa tu Johor FC punya jersi :)

    ReplyDelete

DUIT TABUNG