17 January 2013

# jejalan

Mama Nak Kawin Sekali Lagi La..

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Minggu lepas mama telah ke Plaza Angsana sambil mencari kain untuk membuat cloak anak mama tempohari... kebetulan ada pameran pengantin baru bermula hari tu sambil jenjalan boleh juga tengok pelamin-pelamin yang ada di situ dan boleh juga cuci-cuci mata sekejap..

bestnya dapat tengok pelamin-pelamin yang cantik dan menarik sekarang ni...tu yang rasa macam nak kawin sekali lagi boleh dapat naik pelamin yang cantik2 tu...hehehe terasa geli hati pulak bila fikir2kan macam lawak jer mama ni..tajuk n3 tak menahannya ! hehehee gatai betul mama ni kan...

baju-baju kawin sekarang ni pun dah semakin cantik2 juga memang terasa nak memakainya sekali lagi ! boleh tak kalau mama nak pakai baju pengantin tu ! hehehee wawawa mama ! mama ! jangan nak perasan yer ! ala bolehkan kekawan apa salahnya mama nak pakai yer tak hehehhee...

pada kekawan yang bakal mendirikan rumahtangga bolehlah membuat pilihan pelamin2  mana yang cantik dan yang berkenan di hati tu...pada kekawan disekitar Johor Baharu yang bakal naik pelamin tu boleh la ke Plaza Angsana untuk melihat pameran itu...

pameran itu akan berlangsung selama seminggu dan akan berakhir pada hari Ahad ini...jom kekawan kita layan gambar-gambarnya kat bawah ni yer nak tulis n3 panjang2 boring pula nanti...

























16 comments:

  1. wah...pelamin cantik2 tu mama, apa salahnya kalau sanding sekali lagi sgn papaZull ! :)

    ReplyDelete
  2. same la teringin nak kawin balik!kekekeke...sebab semua nyer cantik!

    ReplyDelete
  3. salam mama..wahhh, mmg cntik.. blh la idea utk kawen sy nt.. hehehe

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum mama . perghhh terkejut fiza baca title mama .hihihi
    fiza pun kalau tgk pelamin , baju kawen cantik2 , teringat zaman kawen 2 tahun lepas , rasa nak je ajak hubby g naik pelamin balik.hihihi

    ReplyDelete
  5. Boleh je mama.....
    wedding anniversary nanti buatlah.....
    lain dari yang lain apa.... =D
    Dapatlah jugak merasa....

    ReplyDelete
  6. mmg cntik2..teruja tgk..pelamin cntik..bju pun cntik..nih kompem harga pun cntik kan mama..huhu..

    ReplyDelete
  7. cantiknya baju pengantin yg hijau tue

    ReplyDelete
  8. Bukan mama je... sy tengok gambar pelamin2 nan indah tu pun rasa cam tu gak... hehe.... cantik gile pelamin tu... Wow!

    ReplyDelete
  9. cantik2 semuanya...terkini dan tentunya mewah.....

    ReplyDelete
  10. cantiknya2 rsa xsbr lak nk duduk atas pelamin..haha

    ReplyDelete
  11. kepak kepak kebung kebung..(cm pelik je bunyi..hihi)..amboi..kemain mama nak kwin lagi ye :)

    ReplyDelete
  12. Cantik2 nya pelamin tu. Bukan mama je yg rasa nak kawen semula. Saya pun terasa nak jugak. Tapi dgn org yg sama jugak la.

    ReplyDelete
  13. alahaii cantik2nya... ni yg nak ajak hubby sanding lg sekali ni.. hehehhe

    ReplyDelete
  14. cntik cntik sumenyeeeee. dulu takde cantik mcm ni. ;)

    ReplyDelete