18 January 2013

# kawin n hantaran

Kad Jemputan Pun Dah Canggih

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Bermacam-macam bentuk kad jemputan kawin sekarang ni...semakin hari semakin canggih   juga semakin bertambahlah kos untuk majlis perkahwinan itu...pada mereka yang mempunyai wang berlebih bolehlah membuat kad jemputan yang mahal kosnya...

acara majlis pun ikut kemampuan mereka la ! pada yang mampu bolehlah mengeluarkan belanja yang berlebihan tapi pada yang kurang mampu tu biarlah mengadakan majlis perkahwinan dengan cara yang sederhana saja..buat kad jemputan yang canggih macam mana pun akhirnya kad tu ke tong sampah juga akhirnya...
 
 
inilah kad jemputan kawin yang baru mama terima tadi...tengok kad pun dah canggih belum lagi majlisnya ! memang canggih kad jemputannya siap berbentuk handphone samsung lagi tu...entah berapalah kos untuk membuat kad jemputan berbentuk handphone macam ni...biarkanlah mereka ! itu duit mereka sendiri kita tidak boleh nak buat apakan...

"tepuk dada tanya selera" ! ikutlah kemampuan kita sendiri mana yang kita mampu.. semoga majlis perkahwinan itu nanti berjalan dengan lancar dan jodoh mereka kekal hingga hujung nyawa...InshaAllah

21 comments:

  1. wah hebat la kad kahwin zaman sekarang :)

    ReplyDelete
  2. Semakin kreatif sekarang ini Mas. Kakak dulu nak kawen beli kertas warna dan photostat di office aje. Tapi kakak masih simpan walau dah 17 tahun.

    ReplyDelete
  3. wah.. note lagi...hihihi..
    biasalah tu kahwin skrang masing2 nk berlawan2.. sape paling up to date... janji mereka bahagia ke akhir hayat insyaallah...

    ReplyDelete
  4. salam mama.. dh mcm enpon dh..hehe

    ReplyDelete
  5. igt dkt telepon jemputan tuh.. bila baca baru taw kad berbentuk telepon hehe canggih2

    ReplyDelete
  6. macam macam pesen dah kad kahwin skang ..ade yang kad jemputan kahwin yg besar name kad je ...kreatif sungguh ..

    ReplyDelete
  7. hihi , ari tu pun fiza dpt kad kawen iphone nih :) macam2 jenis skrg nih kan .hihi

    ReplyDelete
  8. canggihnya kad kahwin nie..pertama kali tgk

    ReplyDelete
  9. skang mcm2 mama...rmi yg sggup bhabis demi mjlis pkwenan...sy pun xberani nk ckp sbb belom lps..kang silap2 sy pun cenggitu..hahaha..tp hrp, sy akn wt simple je, sederhana tp akn wt sume yg dtg hepy..tu je :)

    ReplyDelete
  10. Macam2 bentuk skang ni...Unik betoi la..janji Ada duit ja kan Mama

    ReplyDelete
  11. ini dinamakan kad jemputan mengikut peredaran zaman... ^_^

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum..betol mama..ikut kemampuan masing2..

    ReplyDelete
  13. mahal kad cenggini..mmg teringin nak buat, tapi bila pikir balik kos dan orang buang je, beli kad yg biase2 je..jnji mjlis best :)

    ReplyDelete
  14. canggih mama.....
    ala2 hp....... dah hilang traditional.....

    ReplyDelete
  15. it's about creativity.

    ReplyDelete
  16. wow ;) nnti yang hana nak buat jnis tab la pulak~

    ReplyDelete
  17. cantik..heee..tuk yang mampu je..

    ReplyDelete
  18. kad jemputan kahwin sekarang ni makin canggih dan unik kan mama...:D

    ReplyDelete
  19. wahhh..canggih btul ye..hehee cover je ekekke :)

    ReplyDelete
  20. kad kawen skrg mmg cantik cantik. harge pun makin murah dah. ;)

    ReplyDelete