27 January 2013

# teman blogger

Doodle Freebies Dari Blogger Fiz

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...
Cantik tak kekawan doodle freebies dari blogger Fiz ni cutekan doodlenya...mama pun minta satu doodle ni daripada beliau dan kalau kekawan suka juga jom pi jer kat blog Fiz...pilih jer nak color apa yang kekawan suka tu...bila dah minat dengan grafik ni macam-macam doodle boleh dibuat tahniah buat blogger Fiz ni yer....

jom  kekawan ke blog http://www.fizgraphic.com/



12 comments:

  1. wah...mama you rawks... comel sangat comel...

    ReplyDelete
  2. lama dh x singgah sini..berubah wajah..cantik...kucing tu comel..

    nice doodle..pandai apit buat

    ReplyDelete
  3. Hihi comel nyer.. Mama rockers lah lepas ni :-)

    By: djdanchef
    (djdanchef.blogspot.com)

    ReplyDelete
  4. comel mama......
    rock muslimah gitu.....

    ReplyDelete
  5. apit ni mmg terer lukis doodle..

    ReplyDelete
  6. dah mcm yuna dah doddle ni mama :D

    ReplyDelete
  7. kiutnye dudel ni. melentik bulu ate die. :)

    ReplyDelete