17 January 2013

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Cucu Dan Atuknya

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum..
Sama ke muka kedua-duanya ni ? ramai juga yang cakap muka cucu sama dengan muka grandpanya...entahlah mama pun kurang pasti kalau ada mungkin sikit kot ! cucunya kulit putih grandpa nyer kulit gelap hehehehe...mana la nak sama warna kulit tu kan !


sama tang mana mama pun tak tahu la ! cuma tengok jer la kalau-kalau memang ada persamaan nyer...kalau nama tu mungkin ada samanya sebab Awisy ada nama grandpanya 
Muhammad Darwisy Zulkarnain ambil nama grandpanya Dzolkarnine...apa-apa pun cucu dengan atuknya tetap ada persamaan walaupun sedikit yer tak...cucu atuk la katakan...

12 comments:

  1. Alolololo..Comeynya kak.. Cucunya.. Bibirnya ada sama ngan atuk:)

    ReplyDelete
  2. amboi..cucu n granpa sihat nh..muke penuh plak

    ReplyDelete
  3. bulatnya muka awish..mesra ngn atuk..hehe

    ReplyDelete
  4. ada jugak iras walaupun perbezaan kulit mama....cucu atuk hihihi

    ReplyDelete
  5. ada, tang mata tu sama kak :D

    ReplyDelete
  6. Memang Ada iras la Awisy ngan Atuk dia tu

    ReplyDelete
  7. kalo awisy ade misai mesti same..kikikiki

    ReplyDelete
  8. cucu atuk...mesti byk persamaan......

    ReplyDelete
  9. mane yg tak samenyeeee. mmg ade same sbb gen pun same. hihi.

    ReplyDelete
  10. Namanya juga masih satu pohon .. ya hampirlah sama. ha ha
    hengki

    ReplyDelete