30 July 2012

# Aidil Adha # Ramadhan

Berbuka Hari Ke Sembilan..

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Berbuka hari kesembilan semalam tiada juadah yang istimewa pun yang mama masak hanya masakan biasa je kegemaran hubby...menu biasa-biasanya adalah 
1-masak lemak cili padi rebung + perut
2-Kerang rebus cecah air asam
3-Sayur kacang panjang goreng 
4-Air sirap bandung
5-Dount Big Apple


inilah juadah yang diidam-idamkan masak lemak cili padi rebung +perut...


p/s tak boleh letak gambar banyak2 nanti terliur susah...

18 comments:

  1. donut la mak...hihihi...

    sdpnyer donut big apple..iceberg donut

    ReplyDelete
  2. ermm sdapnye mama...trliur tgk gambr ni

    ReplyDelete
  3. memang sedap..saya pun suka...

    ReplyDelete
  4. saya tak pernah makan rebung..
    bau dia busuk..heheheh

    ReplyDelete
  5. wahh sedapnya...tambah2 ada perut pulak..yum!

    ReplyDelete
  6. huwaaaa
    mama, masak lemak cili api rebung ni mang peveret mimi
    kerang rebus cicah air asam
    leleh dh air liuq
    heeeee

    ReplyDelete
  7. wah... lama gila tak makan perut... sedap tu

    ReplyDelete
  8. dkna tak pernah makan rebung :)

    ReplyDelete
  9. dah terliur pon nihhhh huhuu...

    ReplyDelete
  10. wahhh ni adalah feberet hery juga..haha..sedap gila nmpk....

    ReplyDelete
  11. Masak lemak Rebung tu bestt.. cume perut tuu Gulp !

    ReplyDelete
  12. saya pun nakkkkkk!!!

    ReplyDelete
  13. Kerang rebus tu rebus mcm tu je ke? Atau nak kena letak apa2 mama? Saya suka jugak kerang rebus. Tapi beli je. Keke. Air asam dia tu yg mcm ikan bakar punya ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam Lyd...kerang rebus tu bubuh garam dan mama titikkn serai jer pastu rebus jer...betul tu air asam nyer sama mcm ikan bakar tu...:)

      Delete
  14. sedapnyer mama....
    remy smlm bukak posa atas bab jer......huhuhu...tapau kueh...

    ReplyDelete
  15. sedapnye kerang rebussss. lame tak mkn. :)

    ReplyDelete