09 November 2011

# wordless wednesday

Wordless Wednesday #16.....Peliknya....

SALAM 1 MALAYSIA


Assalamualaikum semua....



28 comments:

  1. pelik la mama.,.. seram nak tengok.. nak makan buah ni pun takut.. ekeke

    ReplyDelete
  2. persepsi itu berbeza...

    ReplyDelete
  3. memang pelik!
    begitulah uniknya ciptaan Allah..

    ReplyDelete
  4. emmm
    mcm muke org mrh ade
    cm muke nak ciom pon ade
    heehe
    buah ape ni mama?

    ReplyDelete
  5. uiks.. besarnya... buah apekah ini?

    ReplyDelete
  6. dia sakit perut tu mama..hehe

    ReplyDelete
  7. makk!! takut tengok lame2,.mcm die nak hembus sumthing,.


    huii,tingginye imaginasi sy,.kehkeh

    ReplyDelete
  8. buah apa nie...kalau tengok macam muka orang je...

    ReplyDelete
  9. tak ada yg aneh,kalau Allah kata berkehendakkan sesuatu,maka jadilah..

    ReplyDelete
  10. takut..mcm muka orang pun ada ni,,hehee

    follow sni^^

    ReplyDelete
  11. @Gen2Merah

    betul tu nak mkn pun rasa takut...:)

    ReplyDelete
  12. @mas saari

    itulah kebesaran Allah boleh menjadikn berbagai2 rupa dan bentuk...:)

    ReplyDelete
  13. @aimie amalina

    hehehehe....buah pear la yang...:)

    ReplyDelete
  14. @QueeN TerataI

    buah pear la syg....tapi x tahu boleh jadi mcm tu sekali...:)

    ReplyDelete
  15. @Fad

    heheheheee...yer ker...:)

    ReplyDelete
  16. @Kancil 8349

    buah pear kancil mmg kalau tengok betul2 mcm muka org...:)

    ReplyDelete
  17. @cinnamon.com

    betul tu kerana Allah yang menjadikn semua makhluknya...:)

    ReplyDelete
  18. @Woofer Storm

    hehehehee.mcm muka org kn....mekacih yer dah follow mama...:)

    ReplyDelete
  19. macam ada mata ngan mulut dimuncungkan lar kak mas ;p

    ReplyDelete
  20. lain macam je rupa buah ni mama..huuhh~

    ReplyDelete