03 November 2011

# spontan khamis

Spontan Khamis.....Bukit Layang-Layang

SALAM 1 MALAYSIA


Assalamualaikum...
Seronok kalau dapat bermain layang-layang kat sini...
nama pun Bukit Layang-layang di Pasir Gudang...
Pada sesiapa yang tinggal area Johor kat Masai,Pasir Gudang atau 
area berdekatan mesti
dah tahu kan kat mana Bukit Layang-layang ni...
Jom kita berjimba ke sana di masa cuti atau cuti hujung minggu....

31 comments:

  1. Pasir Gudang? rumah kiter kat Taman Air Biru, tp skrg blajar kat Ipoh. (T___T) *homesick*

    ReplyDelete
  2. mesti pesta layang-layang sedunia buat kat sini kan mama?

    ReplyDelete
  3. dah lama tak main layang2. seronokkan dapat dok kat tempat berangin2 cmtu

    ReplyDelete
  4. luas kawasan ni..kalau abg long ngan adik pergi sini mesti suka lari lari hehehe

    ReplyDelete
  5. kat KL pun ada, tapi dipanggil taman layang-layang... kat Kepong!

    ReplyDelete
  6. wah seronoknyaaa.
    kalau dapat pergi
    dah lama tak main layang2:)

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum Mama

    kat KL ada juga kawasan main layang2
    dekat dgn batu cave

    Wassalam

    ReplyDelete
  8. Singgah salam mama.. Jom minum tea ambilmain layang2..

    ReplyDelete
  9. kat KL ni ade taman layang2 jela klu nak main layang2 pon..hihi

    ReplyDelete
  10. kt tempat sy pun ada taman layang2 gak...

    tapi skang musim hujan ler...

    neway dah follow mama da...

    ReplyDelete
  11. cantiknya tempat ni...

    **thanx follow sy yea..maaf tak dapat follow, tak jumpa butang follow..ataupun mungkin sebab line kt cni x ok..insyallah sy datang lagi ^^,

    ReplyDelete
  12. mashi dh follow mama...

    jom join contest kat blog mashi...

    http://hatiberbungaros.blogspot.com/2011/11/hati-yang-gembira-1st-years-anniversary.html

    ReplyDelete
  13. mama...i'm coming
    Cik Su dok kt Bandar Sri Alam....hehehe...
    dekat j kan skudai n BSA..
    alih_alih jumpa kt belog...:)
    salam perkenalan

    ReplyDelete
  14. Wahhhhhh... rindunya kt padang layang2 ni.. dulu eus blaja kt poly tu jerk... ari mgu jerk lepak kt sini... rindu.. rindu.. rinduuuuuuuu!!!!

    ReplyDelete
  15. @Pen Biru

    bestkn dpt main layang2...:)

    ReplyDelete
  16. @PinKy MoMMa

    betul tu diya bebudak mesti suka nyer...:)

    ReplyDelete
  17. @atuk

    waalaikumussalam...oh yer ke..:)

    ReplyDelete
  18. @mashimaro

    okay thanks yer...nanti mamalawat blik yer...:)

    ReplyDelete
  19. @eus

    oh yer ker....bestkn...:)

    ReplyDelete
  20. sepanjang dok joho
    x penah lagi smp sini
    huuuuuuu

    ReplyDelete
  21. membaca seluruh blog, cukup bagus

    ReplyDelete