25 November 2011

# kawin n hantaran

Persiapan Terakhir Di Dewan....

SALAM 1 MALAYSIA


Assalamualaikum kengkawan.....
18 Nov - Melihat persiapan mak andam memasang pelamin di dewan...semua peralatannya telah dihantar dahulu dan proses pembikinannya bermula pada sebelah petang hingga ke larut malam....tapi mama dan semua hanya dapat bertahan sekejap jer kat dewan tu sebab semuanya kena berehat dan balik dahulu sebab akan bersiap awal untuk majlis akad nikah di sebelah pagi keesokkan harinya..


Kebetulan malam tu mama alegik lagi sebab tersilap makan ubat jadi muka n badan semuanya bengkak2 dan terpaksalah mama mencari klinik 24jam untuk dapatkan suntikan untuk melegakan kebengkakan itu....doktor yang merawat mama pun gelakkan sebab keesokkannya akan ada majlis perkawenan..... anak nak kawen tapi masih boleh alegik ubat jadi terpaksalah kena dapatkan suntikan tapi nasib baiklah keesokkan harinya bengkak dimuka mama susut kalau tak x tahulah macamanalah rupanya mak pengantin pada hari bersejarah tu....macam2 hal terjadi masa tu tapi nasiblah semuanya dapat diatasi dengan sempurna dan lancar....
pintu utama dewan persandingan

krew2 sedang menyiapkan pelamin dan meja hidangan

4 comments:

  1. busynya kak!
    macam2 persiapan kan?

    ReplyDelete
  2. sayangnya kanci ndak dapat datang...kalau tidak kancil mahu menyumbangkan beberapa lagu...hehehe

    ReplyDelete
  3. @Kancil 8349

    ye la kalau kancil dpt dtg kn baguskn..hehehe...:)

    ReplyDelete