26 November 2011

# kawin n hantaran

Majlis Persandingan....

SALAM 1 MALAYSIA


Assalamualaikum kengkawan semua....
Hari ni mama nak updatekan n3 ketika majlis persandingan anak perempuan mama tempuhari...diharap kengkawan mama kat alam maya ini dapat mendoakan kebahagiaan anak perempuan mama ini yer dan moga jodoh mereka kekal hingga ke hujung nyawa mereka berdua....InsyaAllah Aminnn...










13 comments:

  1. Puas rasanya bila semuanya berjalan lancar... alhamduillah. Cantik anak mama...

    ReplyDelete
  2. Tahniah mama...semoga jodoh mereka kekal berpanjangan..

    baju tu pun cantik walau kaler hitam...:)

    ReplyDelete
  3. mambruk...
    Tahniah buat anak mama..
    semoga bahagia sehingga ke akhir hayat dan dikurniakan zuriat yang soleh n solehah..amin..

    ReplyDelete
  4. hitam berni sgguh

    ibu xkenan hitam hehe

    xdpt la pakai hahaha

    ReplyDelete
  5. cantiknya anak akak!
    moga perkahwinan mereka kekal hingga ke akhir hayat..

    ReplyDelete
  6. wow mama... anak mama chantik sangggaaatttt !!!

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum mama

    Selamat pengantin baru untuk anak Mama...semoga perkahwinan mereka berkekalan hingga ke akhir hayat...

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum mama...tahniah dah dapat menantu..=)

    jom baca =)
    sambutan sekadar adat atau penghayatan???

    ReplyDelete
  9. salam mama.. tahniah dah dapat menantu.. tumpang gembira

    ReplyDelete
  10. cantiknya pengantin...secocok :)

    ReplyDelete
  11. wah...hencem jugak menantu mama yer!

    ReplyDelete
  12. Tahniah dan selamat Pengantin baru semoga kekal hingga ke anak cucu.... :)

    ReplyDelete
  13. tahniah mama...cantiknya pakaian pengantin..hitam kuning...semoga pernikahan mereka kekal abadi sehingga ke akhir hayat

    ReplyDelete