19 November 2011

# kawin n hantaran

Jemputan Kawen Buat Semua Kengkawan Alam Maya....Sila Hadir Yer Kalau Sudi.......

SALAM 1 MALAYSIA
(Sticky Post)

Assalamualaikum semua...
Kat sini mama ingin menjemput semua kekawan yang mengenali mama kat
alam maya ini ke majlis perkahwinan anak perempuan kesayangan mama
pada 19.11.2011 (sabtu) jam 12.00 tgh - 5.00 ptg...
Diharap dengan kehadiranan kekawan semua dialu-alukan 
dan akan dapat menyerikan lagi majlis itu nanti...  
Pada yang berhampiran Johor Bahru silalah hadir yer... 
jangan segan2 datang yer dan perkenalkan diri pada mama nanti.... 
Ezad , Citra , Junko , En.Ben Ashaari , Gen2Merah
  Kancil8349 , Santri , CX'S , Kerana Lily (mimi)
Massaari , Iffah Afeefah , Lulu Caldina ,  SunahSukaSakura , Cik May
Cikgu Fad , Niena Pengembara Ilahi ,  Adza Irdawati (mak dara)
HasrulHassan , Mar (musicbrilliant )
Syafiq Ahadin , ZulFattah , Abghani ( bila Pahat Berbunyi )
Papa Hero a.k.a Lyo ( kakimotong ),KAMIHIDUP
Tia ( inikisah Tia) , Genk ( genkcorner )
Wardahalisya , Abg Mat Gebu ( Tiffin Biru)
   redteana  ,  Kakjee , Wardahalisya , Ujang
Zulfattah , Light Shadow , Mizztina , Soliciousstorynory (Soly)
Alumni Nurul Iman ( Santri ) ,Atuk , Fahmi (sireh Putih)
 ailylrozannaPinky Momma , Junko (duniajunko)
 Eddie Yustin ( borak kosong )
CeriteraLiyana
 
Pada yang masih tiada nama di atas dan mama tak tagkan harap mama mohon maaf yer kerana mama tak dpat menulis kesemuanya tapi mama berharap pada
semua agar dapat hadir ke majlis persandingan anak mama ni yer...kedatangan kekawan
amat2lah dihargai dan mama ucapkan ribuan terimakasih banyak2 dan mama mohon doakan 
semuanya akan berjalan dengan lancar dan sempurna...
pada sesiapa yang dapat hadir ke majlis mama nanti tolong memperkenalkan diri pada mama yer...
Terimakasih semua kengkawan mama....

Pada kengkawan yang nak hadir di atas ni terdapat plan ke tempat lokasinya...



35 comments:

  1. assalamualaikum mama...
    terima kasih sebab sudi menjemput sy...kalau takde aral melintang..insyaallah...

    ReplyDelete
  2. 2 sebab tak dapat datang.

    1. hari tu MUET!! woooo~~ wish me luck.
    2. JB. jauh tuu! kalau ada transpot ok le. ni lesen pon takda. hehe!

    btw, thanks jemput.

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum..
    mama,
    insyAllah famy try datang...
    sebab adek famy amek MUET kat Shah Alam...
    tak tahu mak abah nak hantar dier bler...
    nnti try tanyer...
    sebab 17hb ni mmg famy blek..
    famy try ea...
    anyway, tahniah sebab dapat menantu...

    ReplyDelete
  4. tahnx ya mama atas jemputan ini.. Maaf tak dapat datang sebab saya dok kat sabah.. ehe...

    hanya ucapan istimewa semoga anak mama akan kekal berbahagia bersama suami tercinta sehingga ke akhir hayat. aminn

    Thanx Mama sebab sudi jadi sahabat setia saya di alam maya ini

    ReplyDelete
  5. Terharunya dpt jemputan mama... Mama cantik2 tau nanti.. :)

    ReplyDelete
  6. jemputan yang mama kasi tu sangat-sangat bermakna dan buat Tia rasa terharu .. apakan daya , Tia jauh nun di Sabah .. apapun , Tia mendoakan semoga bakal pengantin baru akan kekal sampai syurga .. cepat2 timang anak jadi mama boleh naik pangkat nanti jadi nenek :)

    ReplyDelete
  7. awatla dekat sgt mama oiii..?? su baru beriya igt nak dtg pi jumpa mama...sekali johor daaaa....nway, congratulation mama!!!! (nk dpt menantu dh...xlama lg jd nenek la ye..hikhik)

    ReplyDelete
  8. thanks akak sudi jemput!
    kalau takde aral melintang, insyallah saya cuba datang...

    ReplyDelete
  9. Insya Allah ma.. kalau xde aral melintang Citra cuba hadirkan diri.. Tahniah ye dan moga lepas ni cepat2 timang cucu pula :)

    ReplyDelete
  10. Selamat menerima menantu yer mama. Jauh lah, tak dpt gi. Klo dekat nak gak terjah ☺☺

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum Mama

    terima kasih banyak2 atas jemputan...

    maaf tak dapat hadir
    kerana pd 19 hb tu saya menghatar pengantin adik lelaki saya ke baling

    moga majlis mama itu akan berjalan lancar

    Wassalam

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum mama,

    terima kasih menjemput Kancil dan kengkawan lain...hanya doa kami mampu hulurkan untuk anak mama...

    Selamat pengantin baru semoga berkekalan ke akhir hayat...

    daripada kami blogger Tawau Sabah

    ReplyDelete
  13. insyaallah mama...kt majidee yer.

    ReplyDelete
  14. Assalamualaikum mama,

    kancil dah tag blog mama...kalau sudi jomlah menjawab soalan - soalan kancil

    http://kancil8349.blogspot.com/2011/11/kancil-kena-tag-oleh-blogger-kartunis.html

    ReplyDelete
  15. tahniah kami ucapkan kerana mendapat menantu....

    salam kenal dari kami sekeluarga...

    ReplyDelete
  16. congratulation mama :)

    Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM100, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

    ReplyDelete
  17. haduhaiii
    tersa seronok si ibu yg bakal menerima menantu tak lama lagi ye mama
    hehehe

    mimi hepi utk mama sekeluarga, dan minta maaf sebab x dpt pegi ye mama
    nak sgt pegi..wuwuwuwu..

    ReplyDelete
  18. Terima kasih banyak2 atas jemputan mas tu....kalau dekat memang zakiah nak sangat datang...apa pun zakiah doakan majlis berjalan lancar dan sampaikan ucapan selamat pengantin baru buat nurul ain dan suhaimi..semoga berkekalan hingga ke akhir hayat.

    ReplyDelete
  19. kalau ade org ajak tmpang
    iffah dtgla..jauh plak


    sunah jommm

    ReplyDelete
  20. selamat pagi Mama.... semoga ceria2 selalu ya

    ReplyDelete
  21. kunjung balas dari SEGMEN | Lulu Caldina Ajak Blogwalking...thanks for following....

    http://thegoldenrosereturn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. alhamdulillah...moga dipermudahkan ye mama urusan perkahwinan ni...hehe... insya'Allah kalo takde aral, saya datang... :)

    ReplyDelete
  23. Assalamualaikum mama... t.kasih jmput niena..InsyaAllah kak kalau ada masa niena dtg...

    ReplyDelete
  24. selamat pengantin baru utk anaknya..

    ReplyDelete
  25. Tahniah untuk anak mama..
    Tea berada di KL tidak dapat meraikan.. Tetapi tetap mendoakan agar majlis sempurna... Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat pengantin nanti..

    ReplyDelete
  26. tahniah mama..selamat menyambut menantu.. :)

    ReplyDelete
  27. tahniah mama..bakal dapat menantu x lama lagi..semoga semuanyer berjalan dgn lancar..amin

    ReplyDelete
  28. kalau dekat memang nak datang :)
    semoga majlis berjalan lancar...

    ReplyDelete
  29. salam mama, terima kasih sangat2 sebab jemput wardah. Di facebook juga mama tag..Kalau ada kelapangan, insya Allah wardah datang...


    Selamat pengantin baru buat anak mama...semoga segala urusan dipermudahkan buat mama sekeluarga...

    ReplyDelete
  30. slmt pengantin baru buat anak mama =)

    ReplyDelete
  31. Selamat pengantin baru.. semoga kekal ke anak cucu :)

    ReplyDelete
  32. eh eh dah lepas pula. by the way, selamat pengantin baru kepada anak mama :)

    ReplyDelete
  33. selamat pengantin baru buat anak mama...tahniah!

    ReplyDelete
  34. thanks mama..wahhh..mama dah ada anak yang nak kahwin...rasa mama mcm muda lagi...

    ReplyDelete
  35. tahniah mama dapat menantu....semoga kekal akhir hayat...

    ReplyDelete