24 November 2011

# kawin n hantaran

Barang-Barang Hantaran Yang Dah Siap Di Gubah.....

SALAM 1 MALAYSIA


Assalamualaikum ....
16 Nov - Pergi ke kedai pengantin mengambil gubahan hantaran yang sudah siap digubah....Kedua-dua belah pihak perempuan dan lelaki mama buatkan di tempat yang sama sebab senang.... pihak lelaki dari Klang agak jauh dan tak payah susah payah untuk membawa hantaran dari sana cuma bila mereka dah sampai sini hantar jer kat pihak lelaki.....

 hantaran dari pihak perempuan untuk lelaki

hantaran dari pihak lelaki untuk perempuan

26 comments:

  1. yg color gold tu cantik mama =)

    ReplyDelete
  2. cantiknya kak!
    ni yang tak sabar nak nikahkan anak ni...heheheheeee

    ReplyDelete
  3. wahhh hantaran y cantik..

    wat sendiri eh mama

    ReplyDelete
  4. cantiknya mama~ kuning keemasan :)

    ReplyDelete
  5. cantik gubahan hantaran nie...masa lini kawen dulu lini wat gubahan sendiri ...xde gubah2 pun..bunga main pacak2 jer...

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah.. semakin berseri2 rumah mama..... insya Allah hari kebahagiaan buat anak mama akan tiba dengan jayanya.. amin alhamdulillah

    ReplyDelete
  7. cantiknya....isteri kancil pun mengakuinya...

    ReplyDelete
  8. Cantik jgk kombinasi warna tema dgn hitam. Nnt nak cuba buat jugak la.

    ReplyDelete
  9. @mas saari

    sabar ye mas nanti sampailah masanya...:)

    ReplyDelete
  10. @Iffah Afeefah

    x ada la mama sewa je bekasnya n pastu letakn je brg2 hantarannya...:)

    ReplyDelete
  11. @hira

    betul tu mama mmg suka color tu...:)

    ReplyDelete
  12. @Tentang Kita

    oh yer ke....x apa buat sendiri lg bestkan..:)

    ReplyDelete
  13. @LydSunshine

    mama suka color n combinasi color tu...:)

    ReplyDelete