JIRAN TETANGGA

Tuesday, October 4, 2011

Mimpi Sayang Mama Kena Jual...

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum semua...
Semalam mama termimpi n ternigau sekali bila mama
mengalami mimpi ni...
Padahal mimpi tu kn mainan tidur jer tapi mama rasa macam
benar2 berlaku jer....
Hubby mamalah yang telah mengejutkan mama semasa mama menangis semalam 
sampai tersedu2 rupa2nya sebab anak kesayangan
mama kena jual oleh hubby mama (dalam mimpi jer)
Kelakar plak rasanya bila hubby kejutkan dan
 bertanya pada mama kenapa menangis
mama plak yg marahkan 
die sebab telah menjual anak kesayangan mama tu
hubby mama punyalah gelak besar pasal kes mengigau tu  
Dah lah masa tersedar tu mama sedang menangis pastu diketawakan plak oleh
hubby bila dia mendengar cite mimpi mama tu...
bengang betul bukan dapat pujukkan dari hubby
tapi kena diketawakan oleh dia plak...

Inilah anak kesayangan mama kn...:)

23 comments:

  1. salam mama..sampai termimpi2 ye mama...oh..kucing ni ye anak kesayangan mama..:D

    ReplyDelete
  2. hayooo
    mama..mesti main2 dgn kembg sebelom tido ni
    tu jadi cm tu
    heheheh
    lucu la mama ni
    basuh kaki tak mama, sbelom tito?
    kikiki

    ReplyDelete
  3. alahai :0 ingatkan anak yg mane laa. cumel kucing die kan..

    ReplyDelete
  4. mesti mama banyak fikir sal anak kesayangan mama...ndak apa...ia cuma mainan tidur...

    ReplyDelete
  5. hehehe..sampai t'sedu-sedan ye sbb mimpi macam tu.tapi,kesayangan mama tu sgt comel la.mmg la sedih kalau kena jual..

    ReplyDelete
  6. mainan tidur je tu..tapi sampai menangis...ishk..ishk

    ReplyDelete
  7. alalala...comelnya dia!
    mana akak tak sedih kalau dia kena jual, comel sangat!

    ReplyDelete
  8. alololololo,.baby mama yg ni rupenyer,.hehe,.comel banget!,.

    ReplyDelete
  9. Lol.. ape la mama ni? pasal kucing pun boleh mimpi ke?
    sayang benar nampak..?

    ReplyDelete
  10. Ingatkan mama mimpi hubby mama jual anak betul-betul. Terkejut juga sampai nak jual anak sendiri rupa mimpi pasal kembang nak dijual.

    Hehe tunjukkan mama sayang anak mama sampai boleh menangis.

    -wina1979-

    ReplyDelete
  11. @aimie amalina

    betul tu mimi....dah mama dah basuh kaki...:)

    ReplyDelete
  12. @Kancil 8349

    x ada lah byk fikie kancil saja jer dpt mimpi tu..:)

    ReplyDelete
  13. @Dylla Abas

    betul tu kalau kena jual mesti sedih punyer...:)

    ReplyDelete
  14. @mas saari

    betul tu mas sedih kalau kena jual...:)

    ReplyDelete

DUIT TABUNG