SALAM 1 MALAYSIA





Mari-mari kita meriahkan 
"CONTEST KAKI PALING COMEL"
 kat blog www.ailylrozanna.com...(click je kat sini)
first time saya nak try masuk contest kat dalam blog ni...
aduh susah jugak nak buat semuanya tapi cuba juga...
allhamdullilah anak saya dok tolong ajarkan bagaimana nak join contest kat blog ni....
sebenarnya saya tertarik juga dengan contest yang diadakan oleh blogger ailyl 
apa tidaknya muka tak nampak hanya hantar kaki yang comel je...
macam best je bunyinye...jadi ingin juga untuk mencuba
masuk contest ni...bagi frenz2 saya jom kita sama2
turut serta sekali join contest ini k...
mana tahu kalau join nanti dan
betul2 kaki kawan2 comel  boleh juga menang hadiahnya.....
kalau malu nak masuk contest yang menunjukkan raut wajah ni
cubalah contest ini yer...hehehe.... 
jom-jom ramai2 join contest ni okay di


yahooo!!!!! First time masuk contest ini
dan first time gunakan kasut baru Alain Delonku ini....






        -   me-itu-aku.blogspot.com
        -   www.pinkymomma.com