SALAM 1 MALAYSIA

Semalam saya dapat kasut baru 
hadiah dari bakal menantu eppy nyer...
x sangka dapat hadiah kasut baru lagi...
bakal menantu saya x ada di sini 
cuma dia titikan wang pada anak saya 
untuk mencarikan hadiah buat saya...
hadiah hari ibu katanya....
Kebetulan semalam kami berjalan2 
ke Aeon Bukit Indah
sampai je anakku terus ke bahagian kasut
dan 
menyuruh saya memilih salah satu kasut yang 
berkenan di hati...
dengan alasan dia belanja katanya rupa2nya
orang lain yang belanja
apa lagi dengan senang hati dok belek kasut2 yang
ada kat situ...
dan jumpalah kasut yang berkenan dihati....
bagi pada anak saya dan terus je bayar kalau
lama-lama lagi nak belek alamatnya
lagi susah nak pilih, 
tak tahu nak pilih yang mana satu 
sebab semuanya cantik2...
oh ye!!!! tu baru hadiah pada hari ibu,
bulan depan jangan lupa plak
hadiah hari lahir mak ye.....
ingat tau jangan buat2 
x ingat plak wahai anak2 mak...
hehehe....
apalah saya ni hadiah pun nak paksa2kn....
x kisahlah kalau x ada tak apa,
kalau ada allhamdullilah je lah rezeki namanya....
Apalah pulak hadiah harilahir saya nanti...
(berangan dulu....kata x nak tapi rupa2nya nak siap fikir apa hadiah nya)
okay!!okay.... apa2 pun terimakasih pada menantu saya
baik betul bakal menantu mak ni hahaha...
(puji menantu sendiri nampak)