Salam 1Malaysia.

Entry hari ini saya nak ceritakan bagaimana penjagaan kucing atau si comel kita dengan baik.Buku penjagaan kucing ini saya dapat dah lama tapi tidak pun digunakan atau diperhatikan.Pihak WHISKASlah yang telah menghantar sample makanan dan buku penjagaan kucing ini bulan lepas.
Hari ini tergerak hati plak nak baca akan isi kandungannya.Rupa-rupanya banyak yang dapat kita pelajari dari isi kandungan buku ini salah satunya ialah jenis-jenis kucing yang terdapat didalam dunia ini.
Hari ini kita akan mengetahui akan jenis-jenis kucing yang kita pelihara atau jenis kucing yang tidak pernah kita lihat selama ini.
Inilah gambar jenis-jenis kucing yang terdapat didalam buku yang saya baca itu.Sebenarnya setiap gambar-gambar tu ada info mengenai kucing-kucing itu tapi al-maklumlah kalau buat satu-satu gambar tu lagi panjang berjela lah entry saya ini.Di lain entry saya akan menunjukkan "Bagaimana memastikan si comel sentiasa di sisi
kamu"...Ok...Bye!!!!!

Tajuk buku

Jenis kucing yang berbulu pendek


gambar-gambar kucing berbulu pendek


Kucing berbulu pendek


Kucing separuh berbulu panjang


Kucing berbulu panjang


Kucing exotic dan kucing biasa

Di harapkan entry saya ini dapat memberitahu kamu semua akan panduan jenis-jenis kucing yang tidak kita ketahui dan yang kita ketahui.