Entri hari ini adalah sambungan dari entriku yang lepas dan aku nak tunjukkan hasil kerjatanganku yang ku buat sendiri untuk hantaran pertunangan anak perempuanku yang sulung.Segalanya dah pun siap 100% tapi tak tahulah aku bagaimana penerimaan pihak lelaki nanti cantik ke atau tak?Tapi pada aku alhamdullilahlah dapat juga aku menyiapkan bekas-bekas hantaran tu dan semuga ianya cantik bila dipandangan mata yang melihatnya.
Sepatutnya entri ini aku dah postkan awal-awal lagi sebelum hari anakku bertunang tapi disebabkan sibuk dalam menguruskan semua hal terlupa plak aku nak postkan entri ini dahulu,tapi tak apalah janji aku dapat tunjukkan hasil kerjatanganku sendiri disini.Jadi hari ini aku akan postkan entri ini sekali dengan gambar hasil kerjatangan ku membuat hantaran tu dan satu lagi entri tentang majlis pertunangan itu akan menyusul esok...
Dibawah ini aku postkan gambar hantaran yang telah siap dan diharap anda teman semua dapat memberi pendapat dan comment kat blogku ini.

semuanya ada disini

 kasut dan stokin

 talipinggang dan beg duit

kain baju melayu 

coklat 

 tuala

 coklat yang dihadiahkan oleh anak saudaraku

kain songket(samping) 

songkok n saputangan

 coklat lagi

sejadah

barang kelengkapan 

sirih junjung

 cincin untuk lelaki