Hari ini aku nak tulis pendek je sebab sibuk dalam menyiapkan majlis pertunangan anakku yang sulung.Esok adalah harinya (1.1.2011), majlis itu akan diadakan dan aku berharap majlis itu akan berjalan dengan lancarnya.Aku sebagai mak seboleh-bolehnya mahukan yang terbaik untuk aturcara esok,dan aku berharap semua akan mendoakan majlis pertunangan anakku itu berjalan dengan sempurna ya....
1.1.11 adalah tarikh awal tahun baru esok dan tarikh itu jugalah tarikh pertunangan anakku,aku berharap semuga tahun baru ini memberikan kebahagiaan pada teman semua.Doa dan harapanku agar pada tahun baru ini aku sentiasa ceria dan bahagia selalu,semuga apa yang dilakukan pada tahun 2011 ini akan lebih bermakna dan semuanya didalam pelindungan Allah. Hanya pada Mu ku berserah dan hanya Kaulah jua yang maha mengetahui segala-galanya.Disini ingin aku mengucapkan Selamat Tahun Baru pada anda semua...2011 menjelma...
Buat anda teman-temanku doakan majlisku itu nanti berjalan dengan lancar.Setelah selesai majlis itu nanti aku akan kembali dengan entri "Majlis Pertunangan" nantikan yer....
Ok aku berundur dulu sebab banyak lagi perkara yang patut aku buat dan lakukan semuga semuanya berjalan dengan sempurna...AMINN....